close
Bleeding Love
Leona Lewis





Closed off from love.
I didn't need the pain.
Once or twice was enough.
And it was all in vain.
Time starts to pass.
Before you know it you're frozen.

But something happened for the very first time with you.
My heart melts into the ground found something true.
And everyone's looking round thinking I'm going crazy.

But I don't care what they say.
I'm in love with you.
They try to pull me away.
But they don't know the truth.
My heart's crippled by the vein.
That I keep on closing.
You cut me open and I.

Keep bleeding.
Keep, keep bleeding love.
I keep bleeding.
I keep, keep bleeding love.
Keep bleeding.
Keep, keep bleeding love.
You cut me open.

Trying hard not to hear.
But they talk so loud.
Their piercing sounds fill my ears.
Try to fill me with doubt.
Yet I know that the goal is to keep me from falling.

But nothing's greater.
Than the rush that comes with your embrace.
And in this world of loneliness.
I see your face.
Yet everyone around me thinks that I'm going crazy, maybe, maybe.

But I don't care what they say.
I'm in love with you.
They try to pull me away.
But they don't know the truth.
My heart's crippled by the vein.

That I keep on closing.
You cut me open and I.

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love.
I keep bleeding.
I keep, keep bleeding love.
Keep bleeding.
Keep, keep bleeding love.
You cut me open.

And it's draining all of me.
Oh they find it hard to believe.
I'll be wearing these scars.
For everyone to see.

I don't care what they say.
I'm in love with you.
They try to pull me away.

But they don't know the truth.
My heart's crippled by the vein.
That I keep on closing.
You cut me open and I.

Keep bleeding.
Keep, keep bleeding love.
I keep bleeding.
I keep, keep bleeding love.
Keep bleeding.
Keep, keep bleeding love.
You cut me open and I.

曾經想遠離愛
不想面對傷痛
一次兩次已足夠
愛情全是徒勞無功
陷入手足無惜的
時光已悄悄溜走

和你一起卻出現前所未有的感受
我溶化的心碰觸到真實的悸動
所有人都以為我昏了頭

我才不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走
但他們不懂
我被血管牽制的心緩慢跳動
我不斷阻止血液流通
你穿透了我讓愛從我血脈裡

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛作化血液蔓延
你穿透了我

摀住耳朵
但他們太過喧囂
聲音穿透耳膜
想要在我心裡注滿猶豫
我知道他們是要阻止我陷入愛情

但什麼都比不上
你沸騰我的擁抱
在孤獨的世界裡
你出現我眼前
所有人都以為我昏了頭
也許是, 也許是

我才不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走
但他們不懂
我被血管牽制的心緩慢跳動

我不斷阻止血液流通
你穿透了我讓愛從我血脈裡

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛化作血液蔓延
你穿透了我

流失的愛枯竭了我
喔 他們不願相信
我要留下這些傷口
作為給他們看的證據

我不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走

但他們不懂
我被血管牽制的心緩緩跳動
我不斷阻止血液流通
你穿透了我

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛化作血液蔓延
你穿透了我

////////////////////

祝天下有情人終成家屬
還沒判團的早日判團
arrow
arrow
    全站熱搜

    scarletdream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()