close
Take That
中譯「接招合唱團」的耐心等待
我很喜歡這首歌的唱腔,感覺很棒

每個人在受傷後總是要有時間來痊癒
在我痊癒的這段時間
請耐心的等待
等待我痊癒...

Patience

Lyrics:Gary Barlow Music:Gary Barlow Vocal:Gary Barlow


Just have a little, patience

I'm still hurting from a love I lost,
I'm feeling your frustration,
But any minute all the pain will stop,
Just hold me close inside your arms tonight,
dont be too hard on my emotions

(Chorus)
Cause I, need time,
My heart is numb, has no feeling,
So while I'm still healing,
Just try and have a little patience,

I really wanna start over again,
I know you wanna be my salvation,
The one that I can always depend,

I'll try to be strong, believe me,
I'm trying to move on,
It's complicated but understand me,

Cause I, need time,
My heart is numb has no feeling,
So while I'm still healing,
Just try and have a little patience yeah,

Have a little patience, Yeah

Cause this scar runs so deep,
It's been hard,
But I have to believe,

Have a little patience,
Have a little patience,

wooh

Cause I, I just need time,
My heart is numb has no feeling,
So while I'm still healing,
Just try, and have a little patience,

Have a little patience,
My heart is numb has no feeling,
So while I'm still healing
Just try and have a little... Patience


只需要一點的 耐心
我仍然在為失去的愛傷痛
我可以感受到你的挫折
但是所有痛苦都可能會在下分鐘停止
今晚只需抱緊我在你的懷中
別再為我的情感所困擾

因為我 需要時間
我的心已經麻木沒有感覺
所以我仍然在痊癒
只需要不斷嘗試和一點耐心

我真的想再重新開始
我知道你想拯救我
成為我可以依靠的那個人

相信我 我會試著堅強
努力不斷往前邁進
雖然很令人難以理解 但相信我

因為我 需要時間
我的心已經麻木沒有感覺
所以我仍然在痊癒
只需要不斷嘗試和一點耐心

需要一點耐心
因為這留下的傷痛傷得很深
雖然很困難
但我仍願意去相信

需要一點耐心
需要一點耐心
因為我 只需要時間
我的心已經麻木沒有感覺
儘管我還再痊癒
仍需要不斷嘗試和一點耐心

需要一點耐心
我的心已經麻木沒有感覺
儘管我還再痊癒
仍需要不斷嘗試和一點...耐心
arrow
arrow
    全站熱搜

    scarletdream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()