close
今兒個七夕,我弟出門前特地來我房間婊我
「我也很想在家裡當個宅男,但你知道的,今天這日子我就是特別忙碌。」
他出門後,我把Melee的Built To Last開到了最大聲

輕快的鋼琴曲風,訴說著一段美妙動人的愛情故事
第一次在廣播上聽到這首歌
即被那輕快動人的鋼琴聲和主唱昂揚的嗓音所吸引
現在,也讓你來感受Melee的魅力吧!



I've looked for love in stranger places
but never found someone like you
someone whose smile
makes me feel i've been holding back
and now there's nothing I can do

cause this is real、and this is good
it warms the inside just like it should
but most of all
most of all、it's built to last
it's built to last

all of our friends
saw from the start
so why didn't we believe it too?
now look、where we are
you're in my heart now
and there's no escaping it for you

cause this is real、and this is good
it warms the inside just like it should
but most of all
most of all、it's built to last

walking on the hills at night
with those fireworks and candlelight
you and i were made to get love right

cause this is real、and this is good
it warms the inside just like it should
but most of all
most of all、it's built to last

cause you are the sun in my universe
consider the best when we felt the worst
and most of all、most of all
most of all、most of all,
most of all. most of all
it's built to last

最後終於遇見了你
你的ㄧ顰ㄧ笑
讓我神魂顛倒
天啊 無法自拔

你讓我感覺如此真實,如此美好
你讓我情緒沸騰
我愛你到永遠
最重要的是,我愛你到永遠
我愛你到永遠

朋友們一開始就看好我們
我看,咱們就順應民意吧
哇塞,你已神不知鬼不覺的
跑到我心坎裡
想必這ㄧ切是命中注定

你讓我感覺如此真實 如此美好
實在很想對你深情告白
我愛你到永遠

還記得那一夜
我倆漫步煙火微亮的山坡
我心想,我倆真是天生一對

你讓我感覺如此真實,如此美好
實在很想對你深情告白
我愛你到永遠

你就如太陽照亮了我的世界
有你在身旁,即使天塌下來也無所謂
實在很想對你深情告白…
我愛你到永遠
arrow
arrow
    全站熱搜

    scarletdream 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()